miercuri, 13 mai 2009

Leapşa...

O floare: lăcrămioarele.
Un anotimp: primăvara (perioada copacilor înfloriţi şi a primelor flori de primăvară).
O culoare: verde.
Un animal: veveriţa (pentru că e mică şi jucăuşă)
Un obiect vestimentar: rochia (mi se pare cea mai feminină).
O piesă de mobilier: patul, pentru că sunt o somnoroasă.
O piesă muzicală: depinde de moment şi de starea mea spirituală din acel moment.
Un vers: You must be the change that you want to see. (Gandi)/ mai degrabă un dicton
Un peisaj: un munte înalt, aer curat şi multă verdeaţă în jur. Toată lumea la picioarele tale. :P
Un obiect: laptopul. (din păcate am devenit cam dependentă de el)
Un instrument muzical: sunt cam afonă de felul meu dar mi-ar fi plăcut să cânt la pian.
Un copac: cireşul japonez
Un oraş: Viena (acesta m-a impresionat până acum, cine ştie în viitor....)
O persoană publică: nu mă impresionază nimeni, nici de la noi, nici din afară (poate Obama...)
O persoană apropiată: sufletul cel mai apropiat de mine (se ştie el), familia, prietenii.
O carte: mai multe....e greu să menţionez doar una.
Un fel de mâncare: românească.
Un super erou: hmmm.....nu ştiu, poate în desenele animate.
Un fenomen al naturii: prima ploaie de vară, mirosul prafului răscolit şi aerul uşor umed şi parfumat.
O maşină: oricare (maşină să fie :) )
Un fruct: căpşuna.
O parte a corpului: ochii…
Un film: nu pot să aleg, urmăresc cam tot ce apare.

Dau şi eu leapşa mai departe pentru cine vrea să o preia.... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu