miercuri, 13 mai 2009

Eurovision 2009

Aseară m-am uitat la Semifinala Eurovision. Prima. A doua va avea loc joi. Cel puţin pentru început am avut senzaţia că mă uit în reluare. Aceleaşi acorduri ca în anii trecuţi, acelaşi tip de costume, totul părea la fel doar că eram în 2009. Am aşteptat prestaţia Elenei Gheorghe. Nu stiu ce se întâmplă cu artiştii noştri dar îşi fac super videoclipuri, cântă piesa peste tot, aparent sună bine, chiar foarte bine, iar când ajung pe scenă parcă e un alt artist: un show mult mai slab chiar şi decât cel pe care îl promovează în videoclip şi un tremur de voce sesizabil chiar şi de mine, care nu prea le am cu urechea muzicală. Pentru câteva momente (mai erau doar trei ţări de anunţat printre cele care vor intra în finală, iar România încă nu fusese menţionată) am crezut că anul acesta ratăm Eurovisionul, deşi piesa Elenei Gheorghe nu e rea. Asta până să aud câteva piese aseara, era un fel de rezumat: Anglia, Germania, Rusia, Franţa. Sunau atât de bine şi erau atât de altfel....încât am crezut că sigur sunt câştigători din alţi ani. Toate piesele sunau de locul 1. Apoi am aflat că sunt melodiile ţărilor care vor intra în concurs direct în Finală, care va avea loc sâmbătă.
Cu ocazia asta m-am "îndrăgostit" iremediabil de piesa Germaniei - Miss Kiss Kiss Bang. http://www.youtube.com/watch?v=feKOA4Rs3vE Pur şi simplu e superbă. Eu îi dau de pe acum locul 1. (asta dacă nu vom asista la răsturnări de situaţii ca în anii trecuţi). E ritmată, are o orchestră senzaţională şi un show pe măsură. (cred că nouă ne lipsesc din plin aceste elemente, asta dacă nu ne surprinde Elena cu ceva mai bun decât aseară).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu