joi, 19 martie 2009

Creativitatea a intrat in criza????

Stiu ce acest cuvant, "criza" e mult prea des rostit in ultime vreme. De data aceasta mi-a atras atentia o reclama care ruleaza deja pe TV, cea la Micro Glade Spray pentru toaleta, un produs al companiei Johnson Wax. Produsul este unul bun, chiar si eu il folosesc si e una dintre inventiile de care ne-am fi putut lipsi, dar daca tot exista, de ce sa nu o folosim. In sine imi place ca produs dar nu acelasi lucru l-as putea spune si despre comunicarea pentru el. Eu l-am folosit pentru ca l-am vazut la altcineva, dar asta nu inseamna ca si in reclamele TV trebuie sa mergem pe aceeasi idee: Mami, eu vreau sa fac treaba mare la Paul!. Aceasta este intrebarea adresata de un copil intr-o reclama recenta catre mama sa si care m-a facut sa ma intorc din drumul meu catre bucatarie. Da! E adevarat, e printre putinele reclame care mi-a atras atentia incat sa ma opresc din ceea ce faceam, dar acum cand o vad schimb pur si simplu canalul. E o reclama care nu imi transmite nimic, care face apel la niste lucruri intime care tot asa raman chiar si spuse de un copil naiv. Nu as fi mizat pe o astfel de comunicare pentru acest produs. Ma intreb pe viitor la ce lucruri mai apelam ca sa ne comunicam produsele? Poate ca reclama va atrage atentia daca nu prin hilaritatea aparenta a replicii, cel putin prin buzz-ul pe care s-ar putea sa il genereze. Totusi nu cred ca va aduce mai multe vanzari. Dar probabil ca ii voi recomanda si eu prietenei mele sa cumpere produsul ca sa am un motiv sa ma duc mai des la ea. :))Nu stiu inca daca e de ras sau de plans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu