joi, 11 iunie 2009

Cum o fi să mori din dragoste de ketch-up? :))




Compania de strategie şi design de brand BrandTailors a dezvoltat un nou concept de ambalaj pentru ketchup-ul Tomi, din portofoliul producătorului de alimente Orkla Foods România.
Conceptul de ambalaj a fost dezvoltat pornind de la un adevăr din produs formulat într-o manieră hazlie: ca să faci ketchup trebuie să omori roşiile. Însă în cazul de faţă, pentru că şi roşiile apreciază calitatea ketchup-ului Tomi, roşiile se sacrifică voluntar pentru a ajunge în ambalajele Tomi. Pornind de la această premisă s-a născut conceptul „să mori din dragoste de ketchup” şi au luat naştere cele 4 poveşti de sacrificiu ale roşiei pentru fiecare dintre cele 4 tipuri de ketchup: dulce, picant, x-tra iute şi pizza. Pentru fiecare dintre scenariile de sacrificiu, BrandTailors a creat o poveste de „jertfire” a roşiei care a fost transpusă pe spatele ambalajului sub forma de mini-poezie cu titlul „Aventurile Tomatei”. (Sursa: http://www.iaa.ro/)

Mi-a plăcut foarte mult ideea. Cum nu am găsit povestioarele pe nicăieri şi chiar sunt curioasă cum sună, nu îmi rămâne decât să dau o fugă la supermarket şi să îmi fac provizii de ketchup Tomi.






Un comentariu:

  1. Arunca o privire si aici:
    http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/
    Poate vei gasi ceva pe gustul tau:)
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere